Gemeentebelang geeft gift aan Voedselhulp Nunspeet

30 september 2021

NUNSPEET – Vereniging Gemeentebelang heeft een gift van 300 euro gegeven aan de Voedselhulp Nunspeet. Coördinator Anja Mulder kreeg de cheque overhandigd van Danny Vis en Gerrit Storteboom namens de organisatie van de Nunspeetse Heideloop. De 13e Nunspeetse Heideloop, georganiseerd door de Vereniging Gemeentebelang, was een succesvol evenement. En traditioneel kiest Gemeentebelang een goed doel uit waar zij een gedeelte van de opbrengst aan schenken.

Maatschappelijke functie

Het goede doel moet actief zijn in de gemeente Nunspeet en een breed maatschappelijke functie hebben. Voor de 13e editie is daarom gekozen voor de Voedselhulp Nunspeet.

Voedselhulp Nunspeet is er voor mensen die door omstandigheden onvoldoende geld overhouden om zichzelf en hun gezin te voorzien van de dagelijkse benodigdheden. Ze bieden ondersteuning door levensmiddelen te geven aan ieder die dit nodig heeft, ongeacht achtergrond en levensovertuiging. Ze willen onze dorpsgenoten verder helpen en persoonlijke aandacht geven.

De gift van de Nunspeetse Heideloop werd dankbaar in ontvangst genomen en zal goed besteed worden.