Inschrijving 10e Nunspeetse Heideloop geopend

2 juli 2018

7C415BA4-7FAE-4BC3-9451-3235FB1D9F0COp 25 augustus zal de tiende Nunspeetse Heideloop van start gaan op de gebruikelijke locatie aan de Stakenbergweg in Elspeet. De voorbereidingen van het loopevent zijn ondertussen in volle gang en de voorinschrijving is geopend. Speciaal voor de 10e editie is er een uniek aandenken beschikbaar voor alle deelnemers aan het hardloop- en het wandelevent. Het aandenken is mede mogelijk gemaakt door de hoofdsponsor BCE.

IJsvereniging Hulshorst

Traditioneel heeft Gemeentebelang ook een goed doel uitgekozen in onze gemeente waar zij een gedeelte van de opbrengst aan schenken. Voor de 10e editie is gekozen voor de IJsvereniging uit Hulshorst. De IJsvereniging bestaat uit actieve Hulshorsters die bij de molen de voorzieningen voor een ijsbaan hebben aangelegd, waar afgelopen winter al geschaatst kon worden.

Extra verassing

Als extra verrassing stelt hoofdsponsor BCE een mooi geldbedrag ter beschikking voor een tweede goed doel in onze gemeente. Gemeentebelang zal hiervoor een goed doel zoeken wat aan het sparen is voor een activiteit of een bijzonder project. Op 25 augustus zal de organisatie tijdens de Heideloop bekend maken wie deze gulle gift zal ontvangen.

Voorinschrijving geopend

Via www.nunspeetseheideloop.nl is het voor (hard)lopers mogelijk zich in te schrijven en meer informatie te vinden.Een voorinschrijving is tegen een lager inschrijfbedrag dan inschrijven op het evenement zelf. Er zijn drie hardloopafstanden (5 km, 10 km en 15 km) en er zijn ook 3 wandelafstanden, te weten de 10 km, de 15 km en de 25 km. De routes gaan over (on)verharde paden door heidevelden en door bossen. Het evenement is speciaal georganiseerd om te genieten van de bloeiende heide in onze mooie gemeente, met start en finish op het geheel vernieuwde Stakenbergterrein.

Over de hoofdsponsor

Het bedrijf BCE helpt organisaties succesvol te automatiseren. Onafhankelijk, in de rol van adviseur/projectleider en als ‘ondernemer naast de ondernemer’. Dus met scherp oog voor investeringen en we zorgen voor aantoonbaar rendement.