Klaas-Jan Kok nieuwe bestuursvoorzitter Gemeentebelang

20 april 2023

NUNSPEET – De leden van de Vereniging Gemeentebelang hebben Klaas-Jan Kok gekozen als nieuwe voorzitter van het bestuur. Op de algemene ledenvergadering stemden de leden eensgezind in met de voorgedragen bestuurswisseling. Klaas-Jan volgt bij Gemeentebelang Danny Vis op die de afgelopen drie jaar het voorzitterschap bekleedde.

Klaas-Jan (61) en zijn vrouw Mie-Lan zijn vorig jaar in Vierhouten komen wonen: “Omdat we meer in de natuur wilden wonen en in onze vrije tijd van de rust, ruimte en hobby’s willen genieten. We voelen ons inmiddels helemaal thuis in deze mooie en gastvrije gemeente. In de rol als voorzitter van Vereniging Gemeentebelang krijg ik de gelegenheid een waardevolle bijdrage te leveren om de belangen van alle inwoners van de Gemeente Nunspeet te kunnen behartigen.”

Dagelijkse werkzaamheden

Kok werkt fulltime in de Express Logistiek bij FedEx Express als Manager Worldwide Sales waar hij verantwoordelijk is voor een internationaal verkoop team dat Express Transport Diensten verkoopt aan wereldwijd opererende bedrijven in Europa. Totdat Corona uitbrak reisde hij veel. Gelukkig heeft hij nu zijn kantoor thuis in Vierhouten waardoor hij in de gelegenheid is om, naast zijn dagelijkse werk, zich in te zetten voor het bestuur van Gemeentebelang Nunspeet.