Voorinschrijving 5de Nunspeetse Lentetocht geopend

25 april 2023

NUNSPEET – De voorinschrijving voor de 5de Nunspeetse Lentetocht is geopend. Wandelaars en liefhebbers kunnen zich via www.nunspeetselentetocht.nl alvast inschrijven als deelnemer aan de wandeltocht. Van te voren inschrijven heeft als voordeel dat de wandelaars sneller kunnen vertrekken bij de start. Ook voor de organisatie is de voorinschrijving belangrijk om alvast een inschatting te kunnen maken van de deelname. Het blijft uiteraard mogelijk om op de dag zelf in te schrijven.

De Lentetocht is een wandeltocht door het prachtige natuurschoon van de gemeente Nunspeet. De natuur op de Veluwe komt in het voorjaar weer tot bloei wat ervoor zorgt dat het extra genieten is. Iedereen komt weer naar buiten en de lente is bij uitstek het geschikte moment voor een wandeling. Dankzij de twee routes van 15 en 30 kilometer is de Nunspeetse Lentetocht geschikt voor beginners, meer geoefende en zelfs voor doorgewinterde wandelaars.

De routes bieden opnieuw een fraai beeld van al het schoons in de gemeente Nunspeet en haar kernen. De afgelopen edities leverden mooie reacties op en de Lentetocht is ook qua deelname uitgegroeid tot wandelevenement van formaat. De organisatie is in handen van de Vereniging Gemeentebelang en zij zetten de wandeltocht uit in de bossen en heidevelden om de wandelaars extra te laten genieten van de natuurlijke omgeving.

Het startpunt op zaterdag 6 mei is dit jaar niet traditiegetrouw bij Landgoedhotel Villa Vennendal, maar als gevolg van de werkzaamheden rond de Stationsomgeving bij Dorpshuis Horsterhoek, Frusselt 26 te Vierhouten. Er kan gestart worden tussen 08:00 uur en 10:00 uur.

Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar www.nunspeetselentetocht.nl.